Obsługa informatyczna firm, integracja systemów informatycznych

Zintegrowany system ERP do zarządzania przedsiębiorstwem.

Comarch CDN XL to nowoczesne rozwiązanie klasy ERP, dedykowane dla średnich i dużych przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych i usługowych. Już dzisiaj z tego rozwiązania korzysta ponad 2600 firm.

Comarch CDN XL to:

  • Najchętniej wybierany system klasy ERP w Polsce – od lat utrzymuje się on na pozycji lidera wśród polskich producentów oprogramowania klasy ERP. Z systemu Comarch CDN XL korzystają wiodące polskie firmy, m.in. Bruk-Bet, Dermika, KREISEL, NEONET oraz Zbyszko Company.

  • Rozwiązanie branżowe – wbudowane w system gotowe mechanizmy i funkcjonalności branżowe, tworzone z myślą o specyficznych potrzebach rynku, doskonale wpisują się w potrzeby przedsiębiorstw o różnej specyfice działalności. Comarch CDN XL jest z powodzeniem wykorzystywany zarówno w przedsiębiorstwach jednooddziałowych, jak i organizacjach o skomplikowanej strukturze rozproszonej.

  • Bogata funkcjonalność – rozwiązanie Comarch CDN XL zwiększa efektywność pracy każdego działu w firmie. Integralność danych zapewnia szybki dostęp do poszukiwanej informacji, a automatyzacja procesów biznesowych pozwala na znaczącą redukcję kosztów. Dzięki platformie Business Intelligence możliwe jest wielowymiarowe analizowanie danych płynących z każdego obszaru firmy i racjonalne podejmowanie strategicznych decyzji biznesowych. Comarch CDN XL współpracuje z platformą Comarch Mobile, sklepem internetowym Comarch iSklep24 oraz platformą B2B Comarch Pulpit Kontrahenta. Dla klientów korzystających z Comarch iSklep24 wartością dodaną jest promocja w internetowej galerii handlowej iGaleria24. Comarch CDN XL pozwala na elektroniczną wymianę dokumentów poprzez rozwiązanie Comarch ECOD, kompleksowe zarządzanie siecią handlową dzięki współpracy z Comarch Retail oraz budowanie lojalności klientów z wykorzystaniem rozwiązania iReward24 Platforma Lojalnościowa.

Dzięki połączeniu kilkunastu lat doświadczenia, rozwiązań branżowych, bogatej funkcjonalności oraz szerokich możliwości dostosowania do indywidualnych potrzeb, system spełnia oczekiwania najbardziej wymagających użytkowników. Dla tych, którzy niekoniecznie chcą inwestować w sprzęt informatyczny i samodzielnie zarządzać systemem, przygotowana została usługa Comarch CDN iXL24. W ramach tej jej klient za pomocą łącza internetowego może korzystać z pełnej funkcjonalności oprogramowania ERP, które znajduje się na serwerach Comarch.

Zintegrowany system ERP do zarządzania przedsiębiorstwem

Comarch CDN XL - bogata funkcjonalność dodstosowana do potrzeb branżowych.

Funkcjonalność Comarch CDN XL zapewnia pełną obsługę procesów biznesowych odbywających się w firmach z różnych branż. System jest w pełni skalowalny – budowa modułowa pozwala klientowi elastycznie dobrać te elementy funkcjonalne, które odpowiadają jego aktualnym potrzebom. Wpływa to na obniżenie TCO (Total Cost of Ownership) oprogramowania.

  • Sprzedaż i zakupy – pozwala na pełną obsługę zakupów, sprzedaży krajowej i zagranicznej oraz gospodarki magazynowej w firmie. Posiada rozbudowane struktury promocjii rabatów, przeliczniki opakowań, a także indywidualne cechy zasobów – partii towaru.

  • Import – pozwala na pełną obsługę zakupów zagranicznych. Może być zastosowany zarówno do rejestrowania nabycia wewnątrzwspólnotowego, jak i klasycznego importu spoza Unii Europejskiej, związanego z wykonywaniem odpraw celnych.

  • Zamówienia – zarządza procesami związanymi z obsługą ofert i zamówień. Obieg dokumentów w tym zakresie może przyjąć formę od zapytania ofertowego, poprzez ofertę aż do zamówienia, które może być dalej automatycznie przekształcane do dokumentów handlowych, magazynowych lub produkcyjnych.

  • Magazyn Wysokiego Składu – pozwala nadać zdefiniowanym w systemie magazynom strukturę adresową, a następnie dla każdej z lokalizacji określić dokładne parametry w zakresie wymiarów, objętości, składowanych jednostek logistycznych oraz towarów.

  • Comarch Retail – kompleksowe narzędzie do zarządzania siecią handlu detalicznego, począwszy od centrali, poprzez zaplecze sklepu (Back Office), aż po punkt sprzedaży (POS, Front Office). Dostarcza informacji niezbędnych do podejmowania właściwych decyzji dotyczących polityki cenowej i rabatowej czy zatowarowania sieci sklepów. Intuicyjna aplikacja POS pozwala na prowadzenie efektywnej sprzedaży.

  • Detal – interfejs przeznaczony do szybkiej sprzedaży detalicznej. Czytelny, przystosowany do pracy z ekranami dotykowymi oraz szybki w obsłudze interfejs zapewnia sprawną pracę stanowiska kasowego.

  • iReward24 – platforma lojalnościowa pozwalająca na elastyczne tworzenie programów lojalnościowych, skierowanych zarówno do klienta końcowego B2C, jak również w relacji B2B.

  • Comarch ECOD – umożliwia szybką i łatwą wymianę dokumentów elektronicznych (zamówienia, faktury, potwierdzenia dostaw i inne) z partnerami biznesowymi.

  • Produkcja – zawiera zestaw narzędzi do kompleksowego zarządzania produkcją – od planowania, poprzez jej realizację i rozliczanie, do raportowania na potrzeby kadry zarządczej.

  • Projekty – umożliwia import kosztorysów, definiowanie harmonogramów oraz pełne zarządzanie dokumentami w ramach realizowanych projektów.

  • Księgowość – pozwala na kompleksową obsługę księgową firmy zgodnie z Ustawą o Rachunkowości, jak również Międzynarodowymi Standardami Sprawozdawczości Finansowej (MSR/MSSF).

  • Środki Trwałe – umożliwia prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia.

  • Płace i Kadry – obsługuje pełen zakres informacji kadrowo-płacowych – od przyjęcia pracownika, poprzez wszelkie operacje dotyczące jego rozliczeń, aż do rozwiązania umowy o pracę i wyrejestrowania go z ubezpieczeń.

  • Human Resources – Pulpit Pracownika umożliwia wykorzystanie wcześniej przygotowanych ankiet m.in. dla potrzeb oceny pracowniczej czy działań rekrutacyjnych. Obszar HR to także wiele aplikacji dodatkowych, m.in. Rejestracja Czasu Pracy.

  • CRM (Customer Relationship Management) – wspomaga firmę w profesjonalnej obsłudze klienta. Pozwala na organizację działań do klientów w formie wieloetapowych kampanii, a także na bieżącą ocenę efektywności prowadzonych przedsięwzięć, m.in. stopnia realizacji założonego budżetu oraz celów ilościowych. Umożliwia zarządzanie kontaktami z klientami.

  • Serwis – powyzwala na rejestrowanie, obsługę i rozliczanie zleceń serwisowych oraz realizację obsługi gwarancyjnej i pogwarancyjnej. Funkcjonalność wspomaga proces wykonania zestawu usług serwisowych dla konkretnego kontrahenta.

  • Reklamacje – funkcjonalność wspiera zarówno proces zgłaszania reklamacji przez nabywców, jak i rejestrowania reklamacji zgłoszonych dostawcy.

  • e-Commerce – daje możliwość sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego Comarch iSklep24, sprzedaży w serwisie aukcyjnym Allegro, a także współpracy z partnerami biznesowymi za pośrednictwem platformy B2B Comarch Pulpit Kontrahenta.

  • iGaleria24internetowa galeria handlowa, skupiająca i promująca wszystkie sklepy internetowe Comarch iSklep24.

  • Comarch Mobile – umożliwia wykorzystanie urządzeń i technologii mobilnych w codziennej pracy magazyniera, pracownika działu sprzedaży oraz osoby zarządzającej.

  • Business Intelligence – wspiera procesy podejmowania decyzji biznesowych w firmie poprzez udostępnienie w czytelnej formie informacji o sytuacji przedsiębiorstwa. Księga Raportów pozwala na intuicyjne przygotowanie budżetów oraz realizację strategii zarządzania opartą o Business Scorecard.

  • Business Process Management– mechanizmy zarządzania procesami biznesowymi, polegające na tworzeniu schematów postępowania, składających się z zadań przydzielonych do opiekunów.

  • Comarch CDN iXL24 – usługa daje możliwość korzystania z pełnej funkcjonalności systemu Comarch CDN XL na zasadzie miesięcznej opłaty abonamentowej.

  • Modyfikowalny interfejs – w każdym z wymienionych obszarów funkcjonalnych możliwe jest elastyczne wprowadzanie zmian w wyglądzie interfejsu.