Comarch Mobile DMS

Comarch Mobile DMS to rozwiązanie dedykowane dla użytkowników, którzy chcą sprawnie zarządzać przepływem, dekretacją i zatwierdzaniem wszelkich dokumentów w przedsiębiorstwie z wykorzystaniem urządzeń mobilnych wyposażonych w system operacyjny Android lub iOS. Aplikacja jest elementem Comarch DMS i współpracuje z Comarch ERP XL. Narzędzie automatyzuje i znacząco skraca czas pracy, a co najważniejsze pozwala na stały dostęp do faktur, zapotrzebowań, umów itp. dla osób przebywających poza biurem. Za jego pomocą można zdalnie podejomować decyzje w ramach dowolnych, wieloetapowych obiegów dokumentów realizowanych w firmie.

Poznaj korzyści

Comarch Mobile DMS jest aplikacją dostępną na platformach Android i iOS wspierającą płynność wykonywania pracy w firmach korzystających z systemu Comarch ERP XL. Z powodzeniem uzupełnia aplikację desktopową oraz wersję dostępną przez przeglądarkę internetową w obsłudze wieloetapowych procesów akceptacyjnych dla faktur, umów, zapotrzebowań i innych dokumentów.

Dzięki możliwości pracy na urządzeniach mobilnych aplikacja pozwala na dostęp do dokumentów nie tylko podczas obecności w biurze, ale również w czasie podróży służbowych lub wizyt u klientów. Decyzje związane z obiegiem mogą być wykonywane bezpośrednio za pomoca smartfona, nawet w trakcie spotkania biznesowego. W efekcie menedżer z poziomu swojego telefonu może zatwierdzić planowany wydatek, wprowadzić dekretację do faktury, czy skomentować przekazaną do akceptacji treść umowy z kontrahentem.

Przy wykorzystaniu mobilności aplikacji czas realizacji procesów w firmie ulega zdecydowanej poprawie. Dokumenty mogą być akceptowane na bieżąco, bez konieczności oczekiwania na pojawienie się osoby wymaganej w konkretnym etapie w biurze.

 

Poznaj całą gamę produktów Comarch DMS i otrzymaj stały dostęp do swoich dokumentów.

Zalety wykorzystania aplikacji

Przejrzysta budowa aplikacji, wykorzystanie statusów, zastosowanie filtrowania na listach oraz grupowanie dokumentów według ich rodzaju czynią pracę z aplikacją intuicyjną i wydajną.

Każdy etap jest odpowiednio opisany, dzięki czemu użytkownik otrzymuje informację od kogo i w jakim celu otrzymał dokument, czego dotyczy oraz jakie będą dalsze kroki wybranego procesu.

Poszczególne obszary karty obiegu mogą być oznaczone jako wymagane, wówczas pracownik odpowiedzialny za realizację etapu będzie musiał uzupełnić ten element zanim podejmie decyzję o dalszym postepowaniu z danym dokumentem.

Istnieje również możliwość ukrycia pewnych obszarów na karcie obiegu dla pracowników, który nie powinni mieć dostepu do wybranych informacji. Po przekazaniu do osoby z uprawnieniami do ich podglądu ukryte wcześniej elementy będą widoczne.

Aplikacja jest zintegrowana z systemem Comarch ERP XL, dlatego dokumenty wprowadzone za pomocą urządzenia mobilnego mogą zostać odwzorowane i udostępnione w systemie ERP. Taka funkcjonalność przyspiesza pracę i zwiększa efektywność przedsiębiorstwa.