Zgłoszenia składane przez lokatorów/właścicieli lokali ewidencjonowane są często w zeszycie przez pracowników poszczególnych administracji. Moduł Zlecenia wchodzący w skład Zintegrowanego Systemu Informatycznego Papirus SQL, pozwala na prowadzenie zgłoszeń w sposób uporządkowany w centralnej bazie danych, powiązanej z innymi modułami ZSI. Wbudowane mechanizmy pozwalają na kontrolowanie terminowości zleceń, szczegółowej ewidencji kosztów jak również tworzenie statystycznych raportów.
Zlecenia
Podstawowe cechy modułu:
- Ewidencja zgłoszeń przyjmowanych przez pracowników administracji
- Ewidencja realizatorów zlecenia
- Realizatorem zlecenia może być pracownik jak również firma zewnętrzna
- Wydruki zleceń i kart pracy dla wykonawców
- Rezygnacja z prowadzenia książek zleceń i natychmiastowy wgląd w stan realizacji każdego zlecenia
- Kontrola nad realizacją z ostrzeżeniem możliwością wystąpienia i wystąpieniem przekroczenia założonego terminu realizacji
- Rejestracja i rozliczenie czasu pracy
- Rejestracja kosztów i bieżąca kontrola kosztów zleceń
- Powiązanie z modułem Magazyny (pobrane materiału na potrzeby wykonanie zlecenia)
- Definiowalny eksport kosztów do systemu finansowo – księgowego
- Możliwość klasyfikacji przyjmowanych zleceń wg wielu kryteriów (branże, rodzaje kosztów)
- Identyfikacja zleceń z obiektami będących w zasobach w module Czynsze – Media (osiedla, nieruchomości, budynki, lokale) lub dowolnie definiowalnych (np. tereny zielone, altany śmietnikowe, chodniki i drogi)
- Tworzenie podzleceń
- Zaawansowane raportowanie
- Pracownicy administracji pracują na centralnie zarządzanej bazie danych. Dane wprowadzane są on-line, bez konieczności replikacji danych